We zijn begonnen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nienke Swankhuisen - WaarBenJij.nu We zijn begonnen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nienke Swankhuisen - WaarBenJij.nu

We zijn begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Nienke

02 April 2017 | Verenigd Koninkrijk, Londen

We zijn begonnen: de eerste blog van onze reis door Azië geschreven op London Heathrow Airport! In het lentezonnetje (wel achter glas) wachten we op onze vlucht naar Delhi waar Falco en ik morgenochtend aankomen.

De afgelopen weken waren een tijd van veel voorbereiden, lezen, tips krijgen, maar ook van afscheid nemen. Want ook al voelt het nog steeds alsof we op een vakantie zijn vertrokken voor twee of drie weken, het plan is toch echt om voor meerdere maanden te gaan reizen. En dan hoort afscheid nemen er bij. Na de etentjes, borrels, feestjes, drankjes en andere momenten dat we iedereen gezien hebben, wil ik echt zeggen hoe gelukkig en dankbaar ik ben dat ik zulke lieve familie en vrienden heb! Ik ga jullie allemaal zeker missen en hoe fijn is het dat we met de moderne technologie contact kunnen houden. Ook nog een dikke knuffel voor Ilsie voor alle hulp met het inpakken van de backpacks en voor mama dat we al onze zooi (alweer) bij je kunnen neerzetten!

Ter inleiding van de reis dacht ik om in deze eerste blog antwoord te geven op de vragen die we vaak kregen de afgelopen tijd: waarom deze reis, en die hebben jullie vast al lang voorbereid. Om met de laatste te beginnen, nee niet echt. Na ons tweede huwelijk in Colombia (blijft raar klinken), kwamen we halverwege januari terug in koud grijs Nederland en begonnen we te denken over bestemmingen voor onze huwelijksreis. Aangezien we allebei nog nooit naar Azië zijn geweest wilden we graag naar één van deze landen. Maar na het lezen van verschillende websites en enthousiaste verhalen van vrienden en familie van verschillende landen in Azië, konden we eigenlijk niet kiezen. Dus een kleine rekensom later besloten we om ze dan maar allemaal te doen ;)

Het idee is om de komende maanden naar de volgende landen te reizen: India, Nepal, Thailand, Myanmar, Laos, Vietnam, Cambodja, Maleisië, Singapore en Indonesië. Dus mochten jullie tips hebben voor een van deze landen, dan hoor ik die graag!

  • 02 April 2017 - 19:02

    Ilse:

    Jaaa weer 'n blog om te volgen! Leuk leuk leuk! :)
    Heb met liefde de backpacks ingepakt, een kleine moeite en heel leuk om zo toch onderdeel te zijn van jullie voorbereidingen.
    Goede vlucht naar India.
    Hele dikke kus! Xx

  • 02 April 2017 - 19:53

    Wilma:

    Joepi we kunnen weer lezen over de reis die jullie maken

  • 02 April 2017 - 19:56

    Tim:

    Leuk, leuk, leuk! We gaan jullie volgen! Geniet er van we kijken uit naar de verhalen. Liefs van ons allemaal xxx

  • 02 April 2017 - 19:57

    Wilma:

    Viel de helft van mijn verhaal weg :( . Maar ik wilde ook nog kwijt dat we zo toch zo ook een klein beetje op reis zijn. Het wordt zo levendig verteld, heerlijk ;D. Goede vlucht naar Delhi.
    Groetjes van Elco en mij

  • 03 April 2017 - 06:58

    Jason:

    Heeeeel veel plezier op jullie reis! Leuk om jullie te volgen via dit blog! Groet, jason

  • 03 April 2017 - 12:57

    Puck:

    Nogmaals veel geluk en mooie avonturen! Ik volg jullie graag en tegen de tijd dat jullie in Indonesie zijn, geef ik graag wat tips. :)

    Veel liefs, Puck

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Actief sinds 14 Dec. 2008
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 147172

Voorgaande reizen:

27 December 2011 - 25 Februari 2012

Zuid-Amerika

08 Januari 2009 - 17 Juni 2009

Erasmus in Montpellier

02 April 2017 - 30 November -0001

Azië

Landen bezocht: