(Bijna) klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Ede, Nederland van Nienke Swankhuisen - WaarBenJij.nu (Bijna) klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Ede, Nederland van Nienke Swankhuisen - WaarBenJij.nu

(Bijna) klaar voor vertrek!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

07 Januari 2009 | Nederland, Ede

Hallo allemaal!
Dit is het voorlopig laatste berichtje gestuurd vanuit Nederland, want morgen is het dan zover! Om vijf over half elf vertrekt het vliegtuig vanuit Brussel naar Montpellier waar het avontuur kan gaan beginnen :D Dit houdt nog wel in dat ik morgen om iets na vieren moet opstaan, maar de gedachte dat Doris nog bijna een uur eerder op moet, scheelt dan weer iets ;) (sorry Doris, vind het erg gezellig dat we samen gaan!!:D). Verder wil ik mn lieve famlietje bij deze ook alvast bedanken die ook allemaal vroeg opstaan morgen en natuurlijk mn lieve mama die zelfs meegaat naar Brussel om me daar uit te zwaaien!

Nu rest alleen nog de laatste spullen in mn koffer te proppen en vanavond gezellig nog uit eten te gaan en dan wordt het vroeg naar bed! In ieder geval met de gedachte dat ik morgen voorlopig de laatste sneeuw zal zien (de voorspelling is zeven graden en zon) en dat er avontuur genoeg komt, want het regelen van een kamer in Montpellier ging toch iets anders dan gepland, maar daar horen jullie de volgende keer meer over!

Liefs, Nienke

• 07 Januari 2009 - 15:29

Karin:

Oehhh spannend! Ik mis je hiero hoor, in mn eenzame kamertje :( CU en France!!

• 07 Januari 2009 - 21:27

Ilona:

Hele goede reis morgen! Ook voor Doris! En alvast heel veel plezier en succes daar en ik kom jullie echt opzoeken, beloofd!

Liefs!! XXX