Nieuwe blog - Reisverslag uit Ede, Nederland van Nienke Swankhuisen - WaarBenJij.nu Nieuwe blog - Reisverslag uit Ede, Nederland van Nienke Swankhuisen - WaarBenJij.nu

Nieuwe blog

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

23 December 2011 | Nederland, Ede

Hallo allemaal!

Na vele verzoeken hier weer het begin van een nieuwe blog. Ditmaal over mijn reis naar Zuid-Amerika! Ik ga pas over vier dagen, maar kan nu al wel zeggen dat dit een compleet andere reis gaat worden dan naar Montpellier. Zo hoef ik nu geen huisvesting of lespakketten te regelen, maar wel een backpack, wandelschoenen, cadeautjes voor de schoonfamilie, vaccinaties en een hele rits aan andere dingen. De tip van een website om een hele halve wc-rol mee te nemen, laat ik nog maar even achterwege, lijkt me dat ze dat in Colombia ook wel hebben ;) (al beweert Falco toch dat er bij elk toilet daar een boom staat waar je de blaadjes van moet gebruiken, uhu :P). Dat brengt me meteen op een ander verschil deze reis: die doe ik dit keer niet alleen, maar nadat Falco me heeft opgepikt van het vliegveld in Bogota, zullen we met z’n tweeën op pad gaan. Dus als er steeds we staat, dan is dat niet koninklijk meervoud, maar Falco en ik ;)

Veel meer heb ik op dit moment nog niet te vertellen; hopelijk blijven jullie het leuk vinden om mijn verhalen te lezen! Voor nu eerst nog fijne kerstdagen en dan komt het eerste reisverhaaltje binnenkort!

Liefs, Nienke

  • 24 December 2011 - 14:30

    Anja:

    Hoi Nienke,

    leuk om jullie weer te volgen. Ik hoop dat ik je 30 december nog zal zien. Of ben je dan al vertrokken. Ik ben heel benieuwd naar jullie reisverhaal.

    groetjes anja

  • 24 December 2011 - 16:03

    Ilona:

    Hey Nienke,

    Super veel plezier in Zuid-Amerika. Geniet ervan, maak mooie dingen mee, vergeet ze niet en schrijf ze vooral op zodat wij jou vanaf hier ook kunnen volgen:)
    Voor nu hele fijne kerstdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar!!!
    En ook alvast een hele goede reis!

    Veel liefs Ilona

  • 24 December 2011 - 17:58

    Karin:

    WEL HET WCPAPIER MEENEMEN ECHT WAAR NIENKE DAT IS ONMISBAAR. Mss niet vanuit hier maar wel meteen daar een rol kopen. Je kunt echt niet zonder!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Actief sinds 14 Dec. 2008
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 147166

Voorgaande reizen:

27 December 2011 - 25 Februari 2012

Zuid-Amerika

08 Januari 2009 - 17 Juni 2009

Erasmus in Montpellier

02 April 2017 - 30 November -0001

Azië

Landen bezocht: